torsdag 29 augusti 2013

Fotbolls DM




Fotbolls DM 2013.

Jag har anmält ett pojklag till Fotbolls DM tisdagen den 10 september. Matcherna spelas på Kubenplan.

Jag vill att ni redan nu börjar kolla upp hur killarna kan ta sig till och från Kuben.

Enligt Medelpads skolidrottsförbunds bestämmelser måste de som deltar i Skol DM vara medlem i en skolidrottsförening. Essviks Skol IF kort kostar 50 kr och kan köpas av Anna eller Frida. Jag skickade en lapp med de killar som ska vara med i dag torsdag.

Utrustning: Eleverna får låna tröja, shorts och strumpor av skolan. Vill man ha andra strumpor så är det helt ok. I övrigt behöver man överdrag (kläder efter väder), benskydd, vattenflaska märkt med namn.

Mat: Medtag egen matsäck för att klara en dag på fotbollsplanen. Det brukar finnas en kiosk som säljer toast, korv mm.

Jag återkommer med mer info när jag vet mer. Info som spelschema osv läggs ut på http://www.idrottsbloggenessvik.blogspot.se/.

/Anna

 

Skriv under talongen och lämna in den till Anna senast torsdag den 5/9.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elevens namn:________________________________________________________

Kontaktinformation/telefonnummer till målsman:

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Jag åker till Kuben med:________________________________________________

Jag åker hem från Kuben med:___________________________________________

 

Målsmans underskrift:__________________________________________________

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar